Wednesday 29 June 2016

Filled Under:

Pakai Baju Pun Dah Nak Terkeluar Bagai Ada Hati Nak Bawa R0tan Nak Mengajar 0rg..!!,,R0tan Diri Tu Dulu Sebelum Kena R0tan Didalam Kubur


        Guna R0tan Mengajar AF2016, Netizen Suruh Mas Idayu R0tan Diri Sendiri Tak Tutup Aurat
        Penyanyi dangdut Mas Idayu sememangnya sin0nim dengan caranya yang tersendiri.
        Menggunakan r0tan, Mas Idayu memilih cara tersebut untuk mengasuh pr0tege di bawah jagaannya ketika dia menyertai pr0gram Ment0r beberapa tahun yang lalu.
        Pada tahun ini, Mas Idayu telah dilantik untuk menggalas tugasan sebagai guru v0kal bagi pr0gram realiti AF2016.
        Sebagai salah se0rang tenaga pengajar, adakah penyanyi lagu R0bek Hatiku ini akan turut membawa r0tan untuk mengasuh bakal pelajar AF2016 kelak?
        Bergelar Tenaga Pengajar AF2016 Mas Idayu Bawa R0tan
        "Untuk kali ini, sudah pastinya saya mempunyai cara tersendiri dalam mendidik bakal pelajar AF2016. Segala yang bakal saya ajarkan dan k0ngsi bersama mereka bukanlah bersifat drama, tetapi itu merupakan cara Mas Idayu untuk mengajar mereka.
        "Apa yang penting adalah keikhlasan hati mereka. Mereka harus tanamkan sifat ingin belajar dan mahu berjaya sebagai se0rang penyanyi. Mereka tak perlu takut kalau mereka tidak melakukan sebarang kesalahan," katanya kepada Astr0 Gempak.
        Menerima cabaran untuk menjadi salah se0rang tenaga pengajar AF2016, penyanyi lagu Selangit ini mahu berk0ngsi ilmu dengan semua pelajar yang ada.
        "Sebelum ini saya pernah menggalas tugasan menjadi guru untuk se0rang pr0tege sahaja. Kali ini pasti berbeza kerana bilangan pelajar AF2016 akan lebih daripada 10 0rang.
        "Saya mahu mendidik menerusi pengalaman yang saya timba dalam bidang nyanyian. Pen0nt0n sudah pandai menilai, jadi saya dan tenaga pengajar lain mahu jadikan edisi AF kali ini sebagai edisi yang terbaik," katanya lagi.
        Dalam perkembangan terbaru, Mas Idayu yang menjadi juri untuk pr0gram D Academy Asia di stesen televisyen Ind0nesia ini bakal merakamkan dua buah single untuk pasaran Malaysia dan seberang.
        Ini reaksi nitezen

 




0 comments:

Post a Comment